Francuska sieć Carrefour zainwestowała prawie 80 mln euro w zakup 17 proc. udziałów w firmie Showroomprivé. To wiodąca na europejskim rynku platforma internetowa oferująca odzież znanych marek po obniżonych cenach. Firma działa również w Polsce – podaje Retailnet.pl.

Współpraca między obiema firmami ma polegać na wzajemnym rozwoju sprzedaży w modelu omnichannel, m.in. w zakresie marketingu, logistyki i wymiany danych.

Polska wersja klubu zakupowego Showroomprive.pl jest filią francuskiej grupy SRP Groupe. Członkowie serwisu mogą kupić produkty najbardziej prestiżowych marek z rabatami od 30 proc. do 70 proc. w porównaniu do cen obowiązujących w sklepach. Sprzedaże, zwane kampaniami, są ograniczone w czasie. Każdego dnia klient otrzymuje zaproszenie na nadchodzące kampanie. Sprzedaż odbywa się na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy, a liczba produktów jest ograniczona i jest automatycznie uaktualniana w momencie złożenia zamówienia przez jednego z klientów.