Jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, Carrefour udostępnia Marketplace – „internetowy targ” łączący dostawców i klientów w jednym miejscu. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mają dostęp do szerszej oferty produktów pochodzących od zweryfikowanych sprzedawców, a dostawcy mogą dotrzeć do szerokiego grona klientów. Dostępne kategorie towarów to: Elektronika, Dom i ogród, Zdrowie i Higiena, Uroda, Zabawki i gry w atrakcyjnych cenach – informuje retailnet.pl.

Carrefour dąży również do wdrożenia aplikacji i rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami. Aby osiągnąć ten cel, firma uruchomiła w 2017 roku inkubator dla start-upów C4 Retail Lab. Działający w sąsiedztwie supermarket Carrefour służy jako laboratorium do testowania pomysłów wypracowanych przez młodych twórców innowacji. Poza rekrutacją i akceleracją start-upów, C4 Retail Lab jest również miejscem, w którym odbywają się branżowe wydarzenia, warsztaty, wykłady i spotkania networkingowe.