Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska.

Castorama Polska ponownie wybrała Mindshare Polska do współpracy w ramach działań mediowych. Na mocy nowej umowy Agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie i zakup mediów 360. Zgodnie ze zwycięską strategią – wszystkie aktywacje offline i online realizują kluczowe wskaźniki efektywności, nie tylko w procesie optymalizacji kosztów zakupu mediów, ale także realizacji celów biznesowych klienta.

– Dumą napawa mnie fakt, że Castorama, z którą współpracujemy od 2017 roku, po raz kolejny postawiła na Mindshare. Zwycięstwo w tym przetargu to najlepszy dowód na skuteczność podejmowanych przez nas działań oraz zadowolenie Klienta z zaangażowania zespołu i wielu lat wspólnej pracy – mówi Anna Bieńkowska, Director, Client Leadership w Mindshare Polska, która stoi na czele zespołu odpowiedzialnego za obsługę Castoramy.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 90 sklepach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line na stronie catorama.pl. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1400 sklepów w 8 krajach Europy.

zdjęcie: dlahandlu.pl