To kolejny krok na drodze rozwoju porównywarki. Poza udostępnieniem dla kupujących inteligentnego systemu rekomendacji, możliwości bezpiecznego zakupu poprzez koszyk czy Programu Zaufane Opinie, Ceneo.pl wdraża serwisy z poradami dla kupujących.

Nowopowstałe serwisy tematyczne dają każdemu kupującemu możliwość odnalezienia dodatkowych inspiracji i porad związanych na przykład z: urządzaniem mieszkania, trendami modowymi, dbaniem o zdrowie, a nawet ekologicznym stylem życia.

– Zauważyliśmy, że nasz użytkownik już nie tylko odwiedza porównywarkę, by wyszukać najniższe ceny produktów, ale szuka także porad, inspiracji, dodatkowych informacji, które pomogą mu podjąć decyzję zakupową. Na Ceneo.pl znajduje się prawie 7 milionów produktów, użytkownik oczekuje od nas wskazania, które z nich są godne polecenia – mówi Monika Brandys pomysłodawczyni serwisów z poradami Ceneo.pl – Już nie tylko opisy czy dobrej jakości zdjęcia produktów mają znaczenie przy wybieraniu towarów. Kupujący chcą dziś oglądać produkty w formie stylizacji, aranżacji i gotowych pomysłów na ich wykorzystanie. Dlatego też zdecydowaliśmy się na stworzenie nowej przestrzeni, w ramach której będziemy tego typu porady prezentować – wyjaśnia M. Brandys.