Prawie co dziesiąty Polak regularnie korzysta z rozrywki i rekreacji w centrach handlowych. Najwięcej atrakcji oferują klientom centra handlowe w Warszawie, aglomeracji śląskiej, Trójmieście i Poznaniu – wynika z cytowanego przez portal propertynews.pl raportu Colliers International “Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”.

Tylko 7 proc. badanych regularnie korzysta z rozrywki i rekreacji w obiektach handlowych, ale aż blisko 50 proc. korzysta z takiej oferty okazjonalnie. Zdaniem respondentów, przyczyną sporadycznych wizyt jest brak atrakcyjnej oferty. W efekcie centra handlowe w Polsce wciąż są kojarzone głównie z zakupami.

Główną atrakcją oferowaną przez centra handlowe są seanse filmowe w kinie. Klienci chętnie korzystają też z restauracji, kawiarni czy fast foodów. Znacząca grupa respondentów lubi też brać udział w wydarzeniach organizowanych specjalnie dla klientów.