W swoim flagowym obiekcie, czyli gdyńskiej Rivierze, firma Mayland Real Estate zainstalowała system analizowania ruchu klientów.

System obejmuje cały budynek, w tym również parkingi. Daje to nowe możliwości efektywnego zarządzania obiektem, dzięki monitorowaniu w czasie rzeczywistym zachowań klientów. Umożliwia to pomiar skuteczności działań promocyjnych, ocenę wzajemnych korzyści najemców wynikających z tworzenia spójnej oferty dla określonych segmentów konsumenckich, a w dalszej perspektywie efektywnego zarządzania ofertą centrum i budowania odpowiadającej jej bazy konsumentów. Dla osób odwiedzających centrum dostępna jest nawigacja ułatwiająca poruszanie się po obiekcie, podobnie jak w nawigacji w samochodzie.

W Rivierze Mayland zainstalował także infokioski z nowoczesnym, wielodotykowym, intuicyjnym interfejsem użytkownika, trójwymiarowym modelem centrum i jego otoczenia, dzięki czemu łatwo odnaleźć sklepy, ich oferty, a także aktualny rozkład jazdy komunikacji miejskiej. Oprócz funkcji informacyjnych serwują one kontekstowy kontent reklamowy uzależniony od poszukiwanych treści i płci osoby, która korzysta z kiosku.