Uruchomiony w lipcu 2014 roku sklep internetowy znanej marki Paradyż jest przyjazny dla użytkownika i intuicyjny w obsłudze. Grafikę cechuje oszczędna elegancja, stonowana kolorystyka i przejrzystość układu. Za projekt graficzny odpowiada Ideacto, interaktywna agencja z Wrocławia. Do jej klientów należą m.in.: ING Bank Śląski, Praktiker, Vobis, Raiffaisen Bank, Allegro, Oponeo.pl i AmRest.
W sklepie internetowym marki Paradyż dostępnych jest obecnie ponad 3 tysiące produktów. Płatności obsługiwane są przez Przelewy24.pl. Dostawa kurierem jest darmowa przy zamówieniach powyżej 1500 zł. Istnieje opcja odebrania zamówienia osobiście, bez dodatkowych opłat, w salonach firmowych w Tomaszowie Mazowieckim i w Łodzi. Za dodatkową opłatą można zamówić pomoc przy wnoszeniu paczek o wadze powyżej 30 kg.