Nowa, dwufunkcyjna etykieta ochronna Checkpoint RF merchandise protection label – Super Flag Tag – pozwala na skuteczną ochronę przed kradzieżą produktów oraz zapewnia pełną widoczność wszystkich informacji na opakowaniu.

Branża handlu detalicznego musi na co dzień zmagać się z wieloma wyzwaniami. Wiele czynników decyduje o utrzymaniu konkurencyjnej pozycji sklepów na rynku: począwszy od aspektu wizualnego powierzchni sklepowej, a kończąc na odpowiednim poziomie obsługi klienta, która buduje pozytywne doświadczenia zakupowe i przekłada się na pozytywny wizerunek marki oraz wzrost zysków. Aby jednak właściciele sklepów mogli utrzymywać oraz zwiększać swoje wpływy muszą optymalizować również procesy logistyczne i finansowe. Jest to możliwe dzięki stale rozwijającym się nowym technologiom.

– W branży handlu detalicznego stale pojawiają się innowacyjne produkty, które mają za zadanie ułatwiać pracę sklepów. Checkpoint Systems cały czas rozwija swoje rozwiązania o szerokim zastosowaniu, mające ułatwiać sprawny przebieg wszystkich procesów w placówkach handlowych. Dlatego nowa etykieta Super Flag Tag o podwójnym zastosowaniu pozwala sklepom na zabezpieczenie produktów przed kradzieżą oraz manipulowaniem, umożliwiając sklepom detalicznym i markom ochronę większej liczby produktów bez negatywnego wpływu na walory estetyczne opakowania lub wpływania na planogram. To pierwszy produkt na rynku, który łączy te korzyści, pozwalając na widoczne aplikowanie zabezpieczeń bez zakrycia tekstów prawnych lub marki – mówi Ewa Pytkowska, Sales Director Poland w Checkpoint Systems Polska.

Etykieta Super Flag Tag jest odporna na ingerencję osób trzecich, a jednocześnie łatwo owija się wokół rogów pudełek, uszczelniając opakowanie. Posiada również dużą powierzchnię z klejem o wysokiej przyczepności, co utrudnia jej usunięcie bez widocznego uszkodzenia opakowania produktów.

– Etykiety Super Flag Tag są wyposażone w najmniejsze na świecie tagi radiowe o najlepszych parametrach z opcjonalnym logo Black Lock, co do których udowodniono, że zmniejszają straty nawet o 50 proc. Sprawdzą się one przy ochronie przed kradzieżą małych produktów, takich jak kosmetyki, artykuły farmaceutyczne i inne akcesoria. Dzięki temu, że są przezroczyste, kody kreskowe i inne kluczowe informacje umieszczane na towarach nie są zasłonięte – dodała Ewa Pytkowska.