W ciągu roku ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba odwiedzających e-drogerie i e-perfumerie. Według danych z raportu przygotowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej „Kupuję w Internecie 2014″ perfumy i kosmetyki to kategoria produktów, która w ciągu ostatnich pięciu lat zyskała największą popularność wśród konsumentów robiących zakupy online – informuje dlahandlu.pl.
Gemius zbadał, że na przestrzeni 2014 roku ponad dwukrotnie zwiększyło się zainteresowanie drogeriami internetowymi. W grudniu 2014 roku odwiedziło je 1,9 mln użytkowników sieci (9 proc. wszystkich internautów w wieku 7+), podczas gdy w grudniu 2013 roku sklepy te przyciągnęły 0,9 mln internautów (4 proc.).
Spośród analizowanych stron WWW największą popularnością w grudniu cieszyła się strona Douglas.pl. Odwiedziło ją wówczas 480 tys. internautów. Niewielu mniej (420 tys.) użytkowników sieci gościło wtedy na stronie Sephora.pl. Zestawienie trzech najpopularniejszych w Polsce drogerii internetowych zamyka strona Iperfumy.pl, którą w grudniu 2014 roku odwiedziło 370 tys. użytkowników sieci.