Krakowski Comarch, jeden z największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora handlowego w Europie, wprowadza model chmury do oferty systemów mobilnych klasy SFA.

Rozwiązanie Comarch SFA Cloud – system wsparcia mobilnych przedstawicieli handlowych w chmurze – jest już dostępne w języku niemieckim www.comarch-cloud.de. Jak zapowiada zarząd spółki, wkrótce będzie dostępne także w wersji polskiej i rosyjskiej.

Jak informuje Justyna Michalczyk, dyrektor działu aplikacji mobilnych, Comarch SFA Cloud jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku i klientów. „Dostrzegamy duże zainteresowanie ze strony średniej wielkości przedsiębiorstw, które chcą pracować w oparciu o najnowszą technologię, ale nie chcą inwestować w dedykowane, duże rozwiązania.  Dzięki dostępności rozwiązania w chmurze znacznie uławiamy dostęp do aplikacji oraz obniżamy jej cenę. Aplikacja jest oferowana już od 45 EUR za użytkownika”.

Comarch SFA Cloud pozwala samodzielnie rozpocząć pracę z systemem oraz zdecydować, ilu użytkowników i przez jaki okres będzie z niego korzystać. Intuicyjna aplikacja w prosty sposób przeprowadzi użytkownika krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Dostęp do danych będzie chroniony za pomocą danych dostępowych spełniających restrykcyjne wymagania polityki bezpieczeństwa, a kanał komunikacyjny będzie zabezpieczony protokołem SSL.

Nowe rozwiązanie to większa efektywność zespołów sprzedażowych oraz bieżąca kontrola nad pracą przedstawicieli w terenie. To także stały dostęp do zawsze aktualnych danych z rynku dla menadżerów i dyrektorów sprzedaży.

Rozwiązania Comarch SFA Cloud są kierowane do branż: FMCG, farmaceutycznej, budowlanej, kosmetyczno-przemysłowej, produkcyjnej, czy dystrybucyjnej. Od kilku lat z Comarch SFA korzystają światowe marki, m.in. Diageo, P&G, Colgate-Palmolive i wiele innych.