Genesys, obserwuje ogromne zainteresowanie klientów platformą Genesys PureCloud, chmurowym rozwiązaniu do budowania zaangażowania klienta i lepszej współpracy pomiędzy pracownikami.
Firma analityczna Frost & Sullivan przewiduje, że chmurowe i hostowane rozwiązania contact center zwiększą swój udział w rynku od 24 proc. w 2015 r. do 40 proc. do roku 2020. Firma Genesys przekroczyła już te analizy, zdobywając w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 500 nowych użytkowników PureCloud — przy czym blisko połowa z nich jest spoza Ameryki Północnej. W pierwszej połowie 2017 r. liczba użytkowników zwiększyła się o 300 procent.
PureCloud jest także atrakcyjnym produktem dla kanału partnerskiego. Liczba partnerów rozwiązania wzrosła w 2017 r. o 43 proc., co przełożyło się do 72 proc. wzrostu liczby klientów pozyskanych przez partnerów.
Rozwiązanie Genesys PureCloud obsługuje już ponad 1 milion interakcji we wszystkich kanałach kontaktu każdego dnia, wspierając klientów setek firm z całego świata, między innymi: Al Romansiah, Deakin University, Feros Care, Gestcom, Grupo Monge, MyBudget, Quicken Inc., Rose-Hulman Institute of Technology i Smollan. Nowe, uproszczone pakiety aplikacji pozwalają klientom dodawać do obsługi klienta kanały cyfrowe bez dodatkowych kosztów, co ułatwia rozwój firmy od kilkudziesięciu do kilkuset konsultantów.
PureCloud oferuje interfejsy użytkownika w 15 językach – więcej niż jakikolwiek inny dostawca usług obsługi klienta w chmurze. Co więcej, rozwiązania przetwarza ponad 63 milionów telefonów od klientów w interfejsie API miesięcznie, co pokazuje zainteresowanie partnerów i ekspertów IT migracją od rozwiązań SaaS do PaaS (platform-as-a-service).
Poza korzystaniem z funkcji dedykowanej obsłudze klienta, prawie jedna trzecia klientów decyduje się na dodanie opcji PureCloud Communicate, która w unikalny sposób łączy tradycyjne centrale IP PBX z narzędziami umożliwiającymi współpracę zespołową, takimi jak konferencje wideo, udostępnianie ekranu, dynamiczny czat zespołowy, szczegółowe profile pracowników i zarządzanie dokumentami.
Obecne na rynku od 2015 r. rozwiązanie PureCloud to ujednolicone, wszechstronne narzędzie dedykowane zaangażowaniu klienta i współpracy pomiędzy pracownikami, które jest łatwe w użyciu i szybkie do wdrożenia. Dzięki innowacyjnej architekturze mikrousług rozwiązanie PureCloud jest elastyczne, otwarte i wszechstronne, zapewniając organizacjom z całego świata przyszłościowe i łatwe w skalowaniu rozwiązania, które umożliwiają szybkie powiększanie bazy ich klientów.