Lider rynku rozwiązań do współpracy łączy siły z wiodącym dostawcą rozwiązań CRM, umożliwiając użytkownikom biznesowym osiągnięcie wyższej produktywności niż kiedykolwiek wcześniej.

Cisco i Salesforce ogłosiły strategicze, globalne partnerstwo, w ramach którego będą wspólnie rozwijać i wprowadzać na rynek rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.

Integracja obejmie:

  • Rozwiązania do współpracy – Cisco i Salesforce natywnie zintegrują aplikacje Cisco Spark i Cisco WebEx z aplikacjami Sales Cloud i Service Cloud. Dzięki temu, wspólni klienci będą mogli komunikować się w czasie rzeczywistym poprzez czat, video i połączenia głosowe, bez konieczności opuszczania platformy Salesforce czy instalacji wtyczek. Oznacza to koniec uciążliwego przełączania się pomiędzy aplikacjami.
  • Usługi IoT – Integracja platform Cisco Jasper i Salesforce IoT Cloud pozwoli monitorować połączone urządzenia oraz rekomendować konkretne działania wobec nich. W efekcie klienci biznesowi otrzymają dokładniejszy i pełniejszy obraz swoich usług IoT. Cisco Jasper monitoruje w czasie rzeczywistym proces uruchamiania, zarządzania i monetyzacji urządzeń IoT na każdym etapie ich cyklu życia. Salesforce IoT Cloud łączy miliardy zdarzeń w Internecie Rzeczy z platformą Salesforce, dając wgląd w procesy zachodzące w środowisku IoT. Pozwala to na podjęcie odpowiednich działań wobec odpowiednich klientów w odpowiednim czasie.
  • Obsługę klienta – obie firmy łączą siły aby dostarczyć kompletne rozwiązanie, od infrastruktury komunikacyjnej po zintegrowane, inteligentne urządzenia końcowe. Rozwiązanie Cisco Unified Contact Center Enterprise zapewnia inteligentne zarządzanie kontaktami i połączeniami w wielu kanałach. Salesforce Service Cloud jest wiodącą aplikacją do obsługi klienta. Oferuje pełen obraz potrzeb klienta i w efekcie zapewnia mu szybką i efektywną obsługę.