Przekierowanie Dynamiczne Paczek to darmowa opcja dla przesyłek kurierskich InPost, dzięki której klient może odebrać zamówienie w wyznaczonym przez siebie Paczkomacie® InPost lub w wybranym Punkcie Obsługi Klienta.
Odbiorca, który chce przekierować paczkę – bo np. na skutek zmiany planów nie może spotkać się z kurierem – musi podczas składania zamówienia w sklepie internetowym podać swój numer telefonu i adres e-mail, a nadawca powinien uzupełnić formularz dostawy o dokładne wymiary przesyłki. Z danych InPost wynika, że jedna czwarta doręczeń kurierskich z przesyłek spełniających te warunki została w ten sposób przekierowana, co dowodzi popularności oraz zapotrzebowania na wygodne usługi zintegrowane obejmujące dostawę kurierską, odbiór w Paczkomacie® InPost lub Punkcie Obsługi Klienta.
Nowa opcja spotkała się z zadowoleniem konsumentów, którzy cenią elastyczność i poszukujących szerokiego wachlarza usług u jednego operatora logistycznego.
Aby zmodyfikować sposób odbioru, muszą zostać spełnione następujące kryteria:
• Klient podał swój numer telefonu i adres e-mail;
• Waga paczki nie przekracza 20 kg, a jej wymiary są dostosowane do skrytki paczkomatowej;
• Nie jest wymagane potwierdzenie odbioru.