Pod koniec lipca Netto otworzyło swój pięćdziesiąty sklep przejęty po polskiej części Tesco. W czwartek, 5 sierpnia, planowo otwarto kolejne siedem placówek sieci, w tym sześć powstałych w miejsce Tesco. Netto przybliżyło się tym samym do postawionego sobie celu, jakim jest otwarcie 150 sklepów do końca roku.

Wszystkim inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje – w dniu otwarcia wszyscy odwiedzający otrzymują w dodatku do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku. Natomiast w każdą sobotę na wszystkich klientów czekają atrakcje takie jak koło fortuny, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie przy muzyce. Przed wybranymi nowymi sklepami Netto pojawia się także food truck i najlepszy bramkarz świata – Robokeeper. Ponadto w dniach od czwartku do soboty obowiązuje zawsze specjalna oferta promocyjna, w ramach której ceny są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są praktyczny i minimalistyczny charakter nie tylko wyposażenia, ale też kolorystyki sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało jak zawsze bogatą ofertę promocyjną, która obowiązuje w sklepach w dniach 5-7 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. produkty spożywcze: wybór owoców i warzyw, chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, czy słodkości. Specjalna oferta otwarciowa to także asortyment non-food (sprzęt AGD, elektronika, przedmioty do kuchni lub do sypialni). Znalazły się w niej także produkty dla najmłodszych: m.in. pieluchy i nawilżane chusteczki marki własnej Netto – „Hello sensitive”, która wyróżnia się brakiem zapachu, brakiem barwników i antyalergicznym charakterem.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.