Marka odzieży dziecięcej Coccodrillo poza systematycznym rozwijaniem sieci sklepów stacjonarnych mocno inwestuje w e-sprzedaż – podaje retailnet.pl.

Internetowy sklep Coccodrillo działa od 2010 roku. Od tego czasu regularnie jest modernizowany i dostosowywany do szybko zmieniającej się sytuacji na rynku oraz potrzeb klientów, których w sieci z miesiąca na miesiąc przybywa.

Wraz z rozpoczęciem roku 2017 zmieniono jego layout i poprawiono funkcjonalność oraz atrakcyjność wizualną. Dla CDRL SA, właściciela marki, jest to bardzo ważny kanał dystrybucji. Z założenia ma ułatwiać dostęp do wyrobów firmy tym klientom, którzy z różnych przyczyn mają utrudniony dostęp do salonów stacjonarnych.

Wyniki związane z działalnością e-sklepu dobrze pokazują także rosnącą popularność samej marki. Świadczy o tym liczba odwiedzin witryny. W listopadzie 2016 roku odnotowano bowiem 693 tysiące wejść, przy czym w tym samym miesiącu roku 2015 – 549 tysięcy.