Pod nową nazwą działa portal zakupowy, który daje możliwość przeszukiwania ofert i zakupy online bezpośrednio z magazynów firm (sklepów, dystrybutorów i producentów) wykorzystujących do zarządzania przedsiębiorstwem oprogramowanie Comarch ERP. Poza nazwą zmieniła się także grafika i sposób nawigacji w serwisie.
Zmiana nazwy portalu wynika z chęci podkreślenia wartości, jakimi Comarch kieruje się udostępniając go swoim klientom – możliwość sprzedawania na portalu jest bezpłatna dla wszystkich, niezależnie od branży, w której prowadzą działalność. Dlatego portal jest bardzo zróżnicowany pod względem asortymentu.
– Nowa wersja portalu znacznie odbiega od dotychczasowej. Poza domeną zdecydowaliśmy się na szereg zmian w sposobie prezentacji produktów. Aktualnie sprzedawcy wystawiają w portalu ponad 200 000 produktów z 23 branż i biorąc pod uwagę ogromne zróżnicowanie asortymentu (m.in. bogaty wybór materiałów budowlanych, chemii gospodarczej i części motoryzacyjnych) od zawsze dużym wyzwaniem dla nas była odpowiednia jego prezentacja. W nowej wersji serwisu zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które w zupełnie inny sposób prezentuje oferty ilustrowane zdjęciami i te bez grafik. Co więcej, zastosowaliśmy kilka dodatkowych metod promocji ofert z dokładnym opisem i zilustrowanych, przez co korzystniejszych dla kupujących (ma to zastosowanie w wyszukiwarce portalu). W praktyce oznaczać to będzie lepsze efekty biznesowe dla tych sprzedawców, którzy lepiej radzą sobie z utrzymaniem wysokiej jakości oferty – mówi Agnieszka Borawska, Product Manager e-commerce.
Przedsiębiorcy udostępniają w serwisie Wszystko.pl asortyment do sprzedaży bez ponoszenia kosztów oraz bez konieczności otwierania własnego sklepu internetowego.