Sieć sklepów Trend & Fashion Group otworzyła w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska  salon sprzedaży Butik z nowym shop conceptem – Multibrand z konfekcją damską, dedykowany kobietom stawiający na modny i elegancki wygląd.

Nowo otwarty salon powstał według aktualnych trendów w aranżacji sklepów japońskich. Ogromna przestrzeń to pierwsza nowość, która powinna przykuć uwagę. Duże wejścia do sklepu i wszechobecne lustra, także na suficie dają wrażenie nieskończonej przestrzeni. Pozostałe materiały, które są bardzo widoczne to metal, szkło oraz białe drewno. Dość surowe,  skandynawskie i nowoczesne  wyposażenie idealnie harmonizuje się z  delikatnymi pastelami na ścianach.

Ozdobne szafki z szufladami tworzą klimat dziewczęcego pokoju, w którym można poczuć się  jak w domu. Na środku znajduje się pełnowymiarowy wybieg, który jest symbolem przemian zachodzących w grupie Trend & Fashion. Nowy wizerunek, produkty wysokiej jakości, trendy wprost ze światowych wybiegów i profesjonalny zespół projektantów.

Układ salonu prezentuje przede wszystkim na swobodę w poruszaniu i ergonomię pracy. Sklep jest wyraźnie podzielony według brandów  (Forever Pink, Rue Paris i For Fitness). Każda strefa ma swój dedykowany wystrój, jak również manekiny i indywidualny sposób prezentowania produktów.

Warto tez zwrócić uwagę ma specjalnie zaprojektowaną, designerską, podświetlaną ladę i przymierzalnie. Każda w innym odcieniu tak, aby kobiety mogły zobaczyć jak wyglądają w zestawieniu ze swoim ulubionym kolorem. Na deser szafa z hoolywodzkim neonem  „new this week”, gdzie w jednym miejscu znajdziemy wszystkie nowości w sklepie.

Butik w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska jest na razie pierwszym salonem, w którym wprowadzono nowy shop concept. Do końca roku planowane jest wykonanie jeszcze kilku liftingów, jednak co do ich lokalizacji firma nie podaje szczegółów.