– Przyrost nowej powierzchni handlowej w 2016 roku był mniej dynamiczny niż miało to miejsce w latach poprzednich. Pokazuje to, że coraz trudniej jest znaleźć odpowiednią lokalizację na budowę dużej galerii. Ogromny potencjał mają natomiast mniejsze formaty obiektów handlowych – mówi dla Retailnet Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group

Krzysztof Gaczorek zapowiada, że kierowana przez niego firma w drugim kwartale 2017 r. planuje otworzyć centrum handlowe Atut Ruczaj, gdzie na powierzchni ok. 7 tys. mkw. GLA znajdzie się ok. 16 lokali handlowo-usługowych. Z kolei w II połowie 2017 r. zamierza zaprosić klientów do centrum handlowego znajdujące się na krakowskim osiedlu Złocień oraz w prestiżowej okolicy Bielany.

Firma pracuje jednocześnie nad realizacją  znacznie większego projektu Atut Kraków – obiektu typu mixed-use o powierzchni ponad 50 tys. mkw. GLA., w skład którego wejdzie outlet, retail park, wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz, hipermarket spożywczy, a także centrum restauracyjne.