Finalizujemy właśnie strategię dotyczącą ekspansji na najbliższe 5-7 lat. Wkrótce sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska, firmy, która rozwija sieć Costa Coffee w Polsce.

– Oczywiście będziemy otwierać lokale w standardowych miejscach i lokalizacjach, tak jak do tej pory, czyli centra handlowe, biurowce czy główne ulice miast. Chcemy też wejść do trochę innych lokalizacji, w których jeszcze nie mamy kawiarni. Będziemy otwierać też trochę inne formaty kawiarni – takie, których nie ma obecnie na polskim rynku. W ciągu 15-20 miesięcy sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę. Nie chcę jednak na razie zdradzać szczegółów – informuje Andrzej Jackiewicz

W marcu 2014 roku spółka CHI Polska rozpoczęła rebranding kawiarni marek Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven na Costa Coffee. Najpóźniej do końca 2015 roku wszystkie kawiarnie w Polsce (ponad 100) mają działać pod szyldem Costa Coffee.