Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła rozszerzenie możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook. Ponieważ użytkownicy chętniej korzystają z urządzeń mobilnych niż stacjonarnych, reklamodawcy Criteo są teraz w stanie wykorzystać działania marketingowe Facebook Exchange na dotarcie do użytkowników Facebooka na ich smartfonach.
Criteo wykorzystuje możliwości Criteo Engine aby dostarczyć rekomendacje i inteligentne kampanie w modelu Real-Time Bidding (RTB) na każdym urządzeniu, z którego użytkownik loguje się do Facebooka, włączając w to smartfon, tablet i komputer stacjonarny.
Wyniki programu pilotażowego prowadzonego u wybranych reklamodawców Criteo wykazały, że średnia sprzedaż wygenerowana dzięki dynamicznym reklamom produktów stanowiła 6,2 procent całej sprzedaży. W porównaniu do wszystkich innych kampanii mobilnych łącznie,reklamy na stronach Facebookawygenerowały 24,5 procent sprzedaży. Współczynnik konwersji był na poziomie innych kampanii mobilnych.