Podczas tegorocznej edycji konkursu POPAI Poland Awards, który odbył się 18-19 czerwca w Warszawie wszystkie cztery zgłoszone displaye zdobyły nagrody w kategoriach branżowych. Innowacyjny podajnik Camel, wykonany dla firmy JTI Polska, wyróżniono w kategorii Tobacco. Jury doceniło połączenie rozwiązań technologicznych z walorami estetycznymi. Kolejnymi nagrodzonymi są counter display na szkła kontaktowe Acuvue oraz display podłogowy M&M’s, które skutecznie wyróżniają marki i produkty, a także są łatwe w codziennej obsłudze. Ostatnim z nagrodzonych jest stand wykonany dla marki Johnnie Walker. Podświetlone półki i złocone elementy zwracają uwagę na segmentację produktów w kategorii alkoholi luksusowych, jednocześnie wyróżniając markę JW spośród licznej konkurencji.
POPAI Awards to swoisty „Oskar” sektora producentów rozwiązań POS. Nagroda ma charakter globalny i przyznawana jest w takich krajach jak USA, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Czechy, Portugalia, Hiszpania, Turcja, Australia i Nowa Zelandia, kraje arabskie, Indie, Argentyna, RPA, Brazylia. Wyróżnienie statuetką POPAI to nagroda za najlepsze walory projektowe, jakość wykonania oraz innowacyjność.
Lista nagrodzonych displayów:
– Podajnik Camel – nagroda główna w kategorii Tobacco
– Display M&M’s – nagroda główna w kategorii Food
– Display Johnnie Walker – nagroda główna w kategorii Beverage
– Counter display Avuvue – nagroda główna w kategorii Produkty osobistego użytku