Największa polska franczyzowa sieć gastronomiczna – Da Grasso rozpoczyna kampanię marketingową. Jej najważniejszymi elementami są prezentacja nowego menu, członków Rodziny Grasso, która będzie promowała dwanaście najpopularniejszych pizz w karcie dań oraz logotypu sieci.
30 września rozpocznie się pierwszy etap ogólnopolskiej kampanii marketingowej Da Grasso. Potrwa do drugiej połowy grudnia, kiedy prezentowane będą nowe menu oraz promocje w Sieci. Kampania obejmuje działania ATL, BTL oraz w social media.
Bohaterami będą członkowie Rodziny Grasso, czyli ambasadorzy najczęściej wybieranych przez klientów pizz. Promocja rozpocznie się od Napoletana, Decoro i Roma. Postaci inspirowane są sycylijską mafią, którą łączą najmocniejsze więzi, której członkowie mogą sobie ufać, a wspólne posiłki są dla nich najważniejszymi wydarzeniami w ciągu dnia. Wspólne biesiadowanie i budowanie przyjacielskich relacji leżą u podstaw wszystkich zachodzących w Sieci Da Grasso zmian.
Za przygotowanie strategii i kreację odpowiada agencja After Hours.