Ruszyła ambientowa akcja promocyjna nowych serków Danio Extra firmy Danone. Kampania, która łączy świat digital ze światem realnym, rozpoczęła się działaniami viralowymi w internecie.

Najnowsza akcja promocyjna nowych wariantów Danio Extra jest jedną z najbardziej kreatywnych i innowacyjnych, wykorzystujących połączenie działań digitalowych ze światem realnym, marketingu wirusowego oraz działań public relations. Po raz pierwszy zaangażowano też do kampanii blogerki modowe.

Kampania Danio Extra to ciąg zaskakujących wydarzeń, w których fikcyjna postać złośliwego żółtego pluszaka wejdzie do rzeczywistego świata, powodując zamieszanie w polskiej blogosferze. Działania zapoczątkowało porwanie Julii Kuczyńskiej, autorki bloga Maffashion, którego sprawcą okazał się  Mały Głód, bohater spotów reklamowych Danio. Chwilę później zniknęły dwie kolejne blogerki – Cajmel i Honey. Porywacz przedstawił swoje żądania w których uzasadnił swoje postępowanie chęcią wstrzymania produkcji reklamy Danio EXTRA. Jej główną bohaterką miała zostać właśnie Maffashion.

Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast  za działania PR – agencja ATW Communications, a agencja Marketing House zajmuje się obsługą akcji w ramach programu Głodomaniacy.