Dekoria.pl, jeden z największych sklepów internetowych z produktami do dekoracji wnętrz, powierzyła spółce Divante z Grupy OEX wykonanie kompleksowej optymalizacji i re-designu sklepu internetowego. Projekt jest kontynuacją współpracy obu stron. Klient zdecydował się na zlecenie obu usług Divante po pozytywnych doświadczeniach w korzystaniu z silnika do rekomendacji, remarketingu oraz konsultingu z zakresu usability.

Projekt obejmuje wdrożenie bezpiecznej strategii poprawy użyteczności i ułatwienia zakupów w e-sklepie Dekoria.pl. Warsztaty eksperckie, badania z użytkownikami i prototypowanie w oparciu
o metodologię Lean UX i User-Centered Design mają na celu zwiększenie konwersji, a jednocześnie prawdopodobieństwa akceptacji wprowadzanych zmian i optymalizacji już istniejących rozwiązań na stronie www.

Pomimo pozytywnego odbioru naszego sklepu www.dekoria.pl przez użytkowników, postanowiliśmy jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, także tych dopiero rozpoczynających przygodę z zakupami on-line, i polepszyć funkcjonalność sklepu. Naszym celem było stworzenie strony jeszcze bardziej przyjaznej, przejrzystej i nowoczesnej – twierdzi Agnieszka Rybka z Dekoria.pl.