PKN Orlen i Grupa Eurocash rozpoczynają pilotażowy program testujący nową koncepcję sklepu detalicznego. Na wybranych stacjach paliw zaczną działać małe supermarkety pod marką Delikatesy Centrum, oferujące pełen asortyment artykułów spożywczych.

– Tworząc koncepcję małego supermarketu, który będzie przyciągał klientów na stacje paliw, czerpaliśmy z naszych dotychczasowych doświadczeń w tworzeniu i zarządzaniu Delikatesami Centrum, jako silną marką detaliczną, oraz bogatych doświadczeń ekipy PKN Orlen. Wspólnie podejmujemy ryzyko tego innowacyjnego konceptu i przez najbliższy rok będziemy dążyć do jego dopracowania, zwiększenia efektywności oraz znalezienia modelu, który – mamy nadzieję – będzie mógł być z powodzeniem wdrażany na kolejnych wybranych stacjach Orlen – powiedział Pedro Martinho, członek Zarządu Eurocash. Wypowiedź czytamy w portalu dlahandlu.pl.