Deloitte Digital przygotowała kolejną odsłonę kampanii Wyzwanie Smaku dla PepsiCo w digitalu. 8 listopada wystartowała pierwsza zimowa edycja akcji, która potrwa do końca roku. Wybrane grupy konsumentów, zdefiniowane według kontekstowo-świątecznych kryteriów, wzięły udział w „ślepych testach” smaku Pepsi oraz drugiego napoju typu cola i wybrały, który smakuje im bardziej. Wśród uczestników Wyzwania Smaku znaleźli się m.in. świąteczni kierowcy, miłośnicy świątecznych potraw czy elfy. Kampanię wesprą wybrani influencerzy.

Wyzwanie Smaku odbywa się w Polsce od 2013 roku. Właśnie rozpoczyna się pierwsza zimowo-świąteczna edycja akcji, w której wzięło udział osiem grup konsumentów, zdefiniowanych według bardzo różnych, często żartobliwych kryteriów. Dla każdej z nich, prowadzone są odrębne działania digital. Do akcji przyłączyli się również internetowi influencerzy. W ramach kampanii, powstał spot telewizyjny, za który odpowiada agencja BBDO. Zimowe Wyzwanie Smaku potrwa do końca 2016 roku.

Zimowa odsłona kampanii jest kontynuacją letniej edycji Wyzwania Smaku, w której udział wzięli modelka i vlogerka Zuzanna Kołodziejczyk oraz vloger Poszukiwacz, czyli Adam Knowshow, którzy wcielili się w role wideo-reporterów.