DHL Parcel, do współpracy ogólnoeuropejskiej, wybiera optivo – specjalistę od e-mail i omnichannel marketingu. Wielokanałowa platforma optivo broadmail sprawia, że paczki można na bieżąco i sprawnie śledzić za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dzięki temu klienci korzystają z indywidualnych i zaktualizowanych informacji na temat przesyłki. Do najbardziej decydujących czynników, przeważających o podjęciu współpracy z optivo, należą znakomita przepustowość danych, wysokie standardy bezpieczeństwa, jak również pełna integracja z optivo broadmail.

DHL Parcel rozpoczęło niedawno wysyłanie wiadomości e-mail przy pomocy optivo broadmail, umożliwiających odbiorcom szczegółowe śledzenie przesyłek. Wszystkie ważne informacje, począwszy od numeru przesyłki, adresu i czasu doręczenia, aż po godziny otwarcia lokalnego oddziału DHL Parcel, gdzie można odebrać przesyłkę,  przedstawione są klientowi w jasny i przejrzysty sposób.

optivo broadmail umożliwia wysyłanie aż do 2000 e-maili transakcyjnych na sekundę. Wysłanie wiadomości odbywa się w trybie 24/7, dzięki czemu klienci otrzymują gwarancję indywidualnego śledzenia paczek za pośrednictwem poczty elektronicznej przez całą dobę. Każdego dnia, wysyłanych jest kilka milionów tego typu powiadomień. Już od samego rozpoczęcia współpracy, charakteryzują się one wysokimi wskaźnikami otwarć
i kliknięć.