– Badanie które przeprowadziliśmy w jednym z sieciowych sklepów w USA pokazało, iż ekrany były drugim najskuteczniejszym narzędziem promocji określonych produktów. Odsetek klientów, którzy zwrócili uwagę na choćby jeden ekran w sklepie, wyniósł blisko 60 proc., natomiast co piąta osoba zapytała obsługę o reklamowany produkt. Jednocześnie, prawie 40 proc. respondentów przyznało się do tego, że dostrzeżenie reklamowanych treści miało znaczący wpływ na ostateczne decyzje zakupowe – mówi w portalu portalspozywczy.pl Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w firmie Mood.

Multimedialne systemy Digital Signage działają zazwyczaj w miejscu, gdzie konsumenci dokonują zakupów. Innymi słowy, wpływają one na klientów, na krótko przed ich decyzjami związanymi z wyborem produktów. Jak wynika z badań Mood, ponad dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów, ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym.