Divante, specjalizujące się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, nawiązało partnerstwo z OroCRM. Uzupełnienie oferty o elastyczne rozwiązanie open – source, dedykowane firmom działającym w modelu omnichannel, wpisuje się w strategię rozwoju Divante.

Właściciele OroCRM są autorami technologii Magento. Elastyczny system architektury rozwiązania oraz pozytywne doświadczenia Divante, jako użytkownika aplikacji, skłoniły wrocławską spółkę do wyboru OroCRM jako uzupełnienia części oferty związanej z omnichannel.
Technologia, mobile i powszechny dostęp do informacji umacniają pozycję klientów w procesie zakupowym. Retailerzy oraz firmy działające na rynku B2B chcąc osiągnąć sukces, stają przed koniecznością koncentrowania się na potrzebach odbiorców swoich produktów i usług, niezależnie od kanału sprzedaży. Dziś to klienci powinni być stawiani w centralnym punkcie operacji organizacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, dotyczącym modelu wielokanałowego, firmy powinny przede wszystkim dysponowaćwiedzą na temat swoich odbiorców. Konieczne staje się takie przemodelowanie procesów, abydostarczać klientom jednolite doświadczenia w procesie zakupowym. Elastyczny system OroCRM pozwala na osiągnięcie tych celów.