Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell i specjalizująca się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, utworzyła w swoich strukturach dział odpowiedzialny za badania i rozwój. Nowa komórka zajmie się rozwijaniem oferty produktowej oraz opracowywaniem rozwiązań pozwalających na optymalizację pracy zespołów projektowych.

Działem R&D kieruje Joanna Sieniawska, która jest związana z Divante od początku istnienia spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie badań, projektowania oraz prowadzenia projektów.
Chcielibyśmy, aby działania rozwojowe i badawcze zostały na stałe wpisane w strategię firmy.

W Divante mamy bardzo duży potencjał tkwiący w ludziach. Teraz w jednym miejscu będziemy gromadzić wszystkie inicjatywy, zgłaszane przez członków naszego zespołu. Każdy pomysł będziemy analizować we współpracy z jego autorem – mówi Joanna Sieniawska, Research and Development Director w Divante.

Obszarem, na którym będą się koncentrować prace działu R&D będzie omnichannel. Celem Divante jest rozwijanie rozwiązań, które pozwalają integrować różne kanały sprzedaży.
Chcemy pomagać klientom w łączeniu świata offline i online, aby dawały one spójne, angażujące doświadczenie dla użytkownika końcowego i jednocześnie pozwalały realizować cele biznesowe. Jest to zgodne z filozofią omnichannel – kolejny krok handlu. To daje nam ogromne pole do wykorzystania naszych najmocniejszych stron, czyli Customer Experience Design Process. Dzięki temu efekty pierwszych działań rozwojowych będą widoczne już niebawem – dodaje Joanna Sieniawska.

Dział R&D będzie pracować w sposób projektowy. Oznacza to, że wszyscy pracownicy będą mogli wziąć udział w nowych inicjatywach rozwojowych i badawczych. Pozwoli im to nie tylko zmienić perspektywę, ale również rozwinąć umiejętności w dziedzinach i technologiach, których do tej pory nie znali.