Spółka Divante, specjalizująca się w rozwiązaniach IT dla e-commerce, odpowiada za budowę platformy internetowej do sprzedaży usług medycznych MediStore.com.pl, stworzonej dla sieci placówek Medicover. Serwis umożliwia szybki i wygodny zakup usług i pakietów medycznych bez wychodzenia z domu.

Uruchomienie MediStore.com.pl wyznacza nowy trend na polskim rynku medycznym. Dotychczas klienci sieci Medicover mieli możliwość zarezerwowania wizyty przez Internet, bez opcji dokonania jednoczesnej płatności. Platforma przygotowana i wdrożona przez Divantepozwala na zrealizowanie on-line pełnej transakcji oraz wykorzystanie usługi w wybranej placówce sieci medycznej.

PlatformaMediStore zostałastworzona w technologii Magento. W ramach współpracy z klientem,Divantewdrożyłoszereg funkcjonalności dopasowanych do specyfiki branży medycznej, m.in. zarządzanie beneficjentami, dedykowaną ścieżkę zakupową czy zarządzanie i generowanie umów.Każda dostępna w e-sklepie usługa jest szczegółowo opisana oraz zawiera dokładny cennik.

MediStore to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i potencjalnych klientów. Dziś bowiem coraz większa ilość transakcji jest dokonywana przez Internet i urządzenia mobilne. Z poziomu platformy można nie tylko zakupić poszczególne usługi, ale także zdobyć szczegółowe informacje dotyczące ich zakresu czy ceny,bez konieczności kontaktu z infolinią– powiedział Jakub Strzelczyk, Kierownik Sprzedaży i Marketingu Internetowego z Medicover.

MediStore zawiera podstawowe kategorie produktów medycznych: szerokie portfolio specjalistycznych konsultacji lekarskich, badania diagnostyczno- obrazowe (USG), badania laboratoryjne, pakiety opieki medycznej, przeglądy stanu zdrowia, pakiety diagnostyczne i karty rabatowe. Platforma, zgodnie z dzisiejszymi standardami,została przygotowana w technologii RWD (Responsive Web Design), co umożliwia dopasowanie witrynydo urządzeń mobilnych.

Uruchomienie nowego serwisu Medicoverotwiera nowy rozdział w sposobach obsługi pacjentów placówek medycznych w Polsce. E-commerce to trend za którym podąża coraz większa ilość firm, także tych nie kojarzących się dotychczas z handlem internetowym. Rozwiązania usprawniające procesy obsługi klienta są nie tylko wygodne, ale także zwiększają efektywność pracy podmiotów, które decydują się na ich wdrożenie – powiedział Marcin Moska, b2b e-commerce director w Divante.

W ramach współpracy z Medicover Divante odpowiada także za działania efektywnościowe oraz SLA platformy. Spółka zajmie się również dalszym rozwojem serwisu.