Wdrożenie platformy to kolejny etap współpracy między firmami. Serwis zostanie oparty na nowej wersji popularnego oprogramowania open source – Magento 2.
W projekcie Divante będzie odpowiedzialne za cały proces wdrożenia, w tym zaprojektowanie architektury serwerowej, integracje systemowe, projekt i wdrożenie nowego designu oraz rozwój i utrzymanie platformy. Spółka zajmie się również obsługą Home&You pod kątem SLA.
Kanał eCommerce ma ogromne znaczenie w działaniach marki Home&You. Firma wciąż zwiększa procentowy udział online w całości sprzedaży, odciążając w ten sposób salony stacjonarne.
Po stronie Divante w projekt jest zaangażowany zespół złożony z project managera, UX/GFX designera, specjalisty eCommerce marketingu, programistów, testerów, analityków oraz architektów systemowych.
Obecnie projekt jest w fazie analizy przedwdrożeniowej. Uruchomienie nowego serwisu jest planowane na III kwartał 2017 roku.
Home&You to lider branży Home&Decoration. Marka posiada ponad 130 sklepów w 70 miastach. Home&You należy do spółki BKK S.A., w której portfolio znajdują się również Essex i à Tab.
Współpraca między firmami Home&You i Divante rozpoczęła się w 2013 roku. Początkowo Divante prowadziło działania związane z marketingiem efektywnościowym: prowadzenie kampanii i rozbudowa związanych z tym kompetencji po stronie klienta.