Po długim weekendzie majowym galerie i centra handlowe ponownie otworzyły się dla klientów. Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka wykorzystała trudny czas ograniczeń na to, by przygotować ciekawe funkcjonalności i zaprezentować się w nowej odsłonie. Interaktywny kiosk informacyjny, przestrzeń coworkingowa czy odświeżony pokój rodzinny to przykłady wprowadzanych udogodnień, których efekty czekają odwiedzających na miejscu.

Niespodziewane sytuacje, takie jak pandemia koronawirusa, to nie tylko potencjalne problemy, lecz także szanse na wdrożenie nowych pomysłów. Tym tropem podąża Domoteka – okres przestoju zaowocował więc nowymi udogodnieniami dla klientów.

Wayfinder – nowa baza wiedzy
Nowo uruchomiony Wayfinder pozwala lepiej zapoznać się z mapą Domoteki, a także aktualnymi promocjami oferowanymi przez najemców Centrum w lokalach. Zawiera również informacje o możliwościach dojazdu oraz dane kontaktowe do poszczególnych salonów. Przede wszystkim jednak stanowi intuicyjną bazę wiedzy na temat wszystkich sklepów funkcjonujących w Domotece wraz ze wskazówkami, jak do nich trafić. Dzięki temu odwiedzający sprawniej mogą znaleźć interesujące ich produkty. Przydatnym rozwiązaniem jest też opcja wyszukiwarki i filtrowania sklepów. Na przykład zainteresowani sypialnią od razu otrzymają wskazówki, w których sklepach można nabyć wyposażenie tego pomieszczenia. Po kliknięciu w wybrany logotyp najemcy można się również zapoznać z bogatym zbiorem informacji zarówno o danej firmie, jak i jej ofercie. Treści dostępne są w języku polskim i angielskim. W parze z nowym narzędziem informacyjnym odświeżono również cały system oznakowań w Domotece.

Pokój rodzinny oraz toalety w nowej odsłonie
W czasie zamknięcia sklepów stacjonarnych w Domotece przeprowadzono też remonty wewnątrz obiektu. Odwiedzający mogą już korzystać z zaprojektowanego na nowo pokoju rodzinnego. Odmieniony wystrój jest bardziej przyjazny dla klientów – w pomieszczeniu pojawiły się meble marki Meblik, wszystko gruntownie przemalowano i wzbogacono o dekoracyjną fototapetę. Wnętrze odpowiada na potrzeby rodzin z dziećmi, dlatego można np. skorzystać z przewijaka i innych funkcjonalności tego pomieszczenia.
Prace remontowe dotyczyły również jednego zespołu toalet, które obecnie są bardziej przestronne, ergonomiczne oraz estetyczne.

Przestrzeń coworkingowa
Nowo otwarta innowacyjna przestrzeń coworkingowa Domospace pełni trzy ważne funkcje: służy do twórczej pracy i spotkań, stanowi miejsce do wypoczynku oraz strefę inspiracji. Powstała z myślą m.in. o klientach odwiedzających Domotekę wraz z architektami wnętrz. W Domospace mogą spokojnie omówić projekt, opracować plan zakupowy czy wybrać pasujące elementy wystroju. Z kolei najemcy Domoteki zyskali przestrzeń do organizowania spotkań biznesowych. W strefie inspiracji można zaś np. przejrzeć albumy czy zapoznać się z różnymi wydawnictwami związanymi z designem i wyposażeniem wnętrz. Do aranżacji Domospace wykorzystano produkty i meble cenionych marek obecnych w Domotece, takich jak BoConcept, Retrowood, Miloo Home, Exclusive Lights i Livingroom.
Zmiany w Domotece służą temu, by klienci zyskali ciekawe, nowoczesne udogodnienia. Wymaga to innowacyjnego i kreatywnego podejścia – także z wykorzystaniem nowych technologii, za czym w pełni podąża Domoteka.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks – wiodący na rynku specjalistycznym fundusz i zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,1 miliarda euro zawiera ponad 51 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.