E-zakupy sprzętu elektronicznego stają się coraz prostsze. MediaMarkt jako pierwsza sieć z elektroniką użytkową na polskim rynku wprowadził usługę dostawy tego samego dnia. Klienci sklepu internetowego mogą teraz otrzymać wybrane produkty z ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia.

Powszechnym trendem jest dążenie do maksymalnej wygody zakupów i tym samym budowanie pozytywnych doświadczeń klientów we wszystkich punktach kontaktu z marką. Doskonałym przykładem jest sieć MediaMarkt, znana polskim konsumentom z szerokiej oferty nowoczesnej elektroniki użytkowej i usług. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, sieć uruchomiła nową usługę dla użytkowników sklepu internetowego. Ofertą objęte są tysiące produktów, które można zamówić z dostawą tego samego dnia. Zostały one odpowiednio oznaczone informacją „Dostarczymy dziś”.

Obecnie z usługi dostawy tego samego dnia mogą skorzystać mieszkańcy aglomeracji warszawskiej, katowickiej, Łodzi, Poznania, Wrocławia i Krakowa. Wystarczy złożyć zamówienie w sklepie internetowym mediamarkt.pl, aby już tego samego dnia cieszyć się zakupionym sprzętem.

Zamówienia złożone w dniu roboczym do godziny 11.30 zostaną dostarczone w godzinach 18.00-22.00.

Dla mieszkańców aglomeracji warszawskiej dostępne są dwie opcje:
– zamówienie złożone do godz. 11.30 zostanie zrealizowanie w godz. 14.00 – 17.00,
– zamówienie złożone do godz. 15.30 zostanie zrealizowane w godz. 18.00 – 22.00.

Koszt przesyłki ekspresowej wynosi 14,99 zł. Szczegóły dostępne są na stronie internetowej sklepu.
Już wkrótce usługa dostawy tego samego dnia będzie dostępna w kolejnych 7 miastach.

Klienci, którzy wolą osobiście odebrać zamówienie, mogą to zrobić w wybranym sklepie stacjonarnym MediaMarkt już 55 minut od złożenia zamówienia, jeżeli towar jest tam dostępny.

– Naszym priorytetem jest harmonijny rozwój wszystkich kanałów dystrybucji, dzięki czemu jesteśmy zawsze blisko klientów, odpowiadając na ich oczekiwania. Dla użytkowników nowoczesnych technologii czas dostawy jest jednym z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję z realizacji procesu zakupowego. Nowa usługa idealnie wpisuje się w naszą strategię klientocentryzmu. – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.