Granning Polska – należący do grupy wiodących w Europie dostawców części do samochodów ciężarowych i naczep – podnosi efektywność i zwiększa integracje z dostawcami wykorzystując system Navireo ERP firmy InsERT. Zastosowane narzędzie usprawniło m.in. organizację pracy, procesy logistyczne i zarządzanie magazynem.

Szybki rozwój Granning na polskim rynku stworzył potrzebę wdrożenia kompleksowych rozwiązań informatycznych, integrujących zarządzanie firmą. Dystrybutorowi zależało na systemie uwzględniającym indywidualne potrzeby poszczególnych stanowisk pracy oraz umożliwiającym konfigurację interfejsu po angielsku, wraz z tworzeniem i modyfikacjami zestawień w tym języku. Po analizie dostępnych na rynku rozwiązań, spółka zdecydowała się na polski system ERP, wykorzystywany z powodzeniem przez inne firmy z branży, np. Cer Motor czy Premar.

Wdrożenie Navireo ERP w Grannig Polska zintegrowało i usprawniło jej działalność oraz podniosło wydajność, co z kolei przełożyło się generowanie większych zysków. Uporządkowano i podniesiono efektywność zarządzania magazynem i logistyką. Przeprowadzono integrację produktową z dostawcami, a także wprowadzono mechanizm importów cenników z plików dostawców.

„System Navireo jest dokładnie tym, czego szukaliśmy. Jego elastyczność pozwoliła dostosować go do potrzeb naszego przedsiębiorstwa, dając pracownikom skuteczne narzędzia do realizacji codziennych czynności, w tym przede wszystkim zarządzania gospodarką magazynową” – mówi Bartłomiej Rózga, członek zarządu Granning Polska.

System umożliwił również realizację zakupów i sprzedaży unijnej, przeprowadzanie złożonych analiz, dedykowanych raportów oraz deklaracji intrastat, także w języku angielskim. Navireo ERP odpowiada też za księgowość oraz umożliwia łączenie się użytkownika zdalnie w innych lokalizacjach. Zastosowanie nowego narzędzia dało możliwość wprowadzania niezbędnych zmian w organizacji pracy, które przyczyniają się do realnej optymalizacji prowadzonych działań.

Navireo ERP, jako zintegrowane i elastyczne rozwiązanie, zagwarantowało spółce usprawnienie i zautomatyzowanie zachodzących w firmie procesów, z opcją dalszego wzrostu. Doceniono otwartą, dającą się rozbudowywać o indywidualne rozwiązania i bogatą funkcjonalność systemu oraz jego intuicyjność i łatwość obsługi. Dużą zaletą Navireo ERP okazała się także obsługa posprzedażowa oraz odpowiednio krótki czas wdrożenia, które przeprowadziła firma Atisoft.