DPD Polska zdobyła ponownie pierwsze miejsce w rankingu Ceneo.pl. Firma utrzymała uzyskany w ubiegłym roku tytuł najlepszego dostawcy działającego na polskim rynku e-commerce. Ranking został opracowany na podstawie opinii konsumentów – użytkowników największej w Polsce porównywarki cen i ofert Ceneo.pl. W pięciostopniowej skali DPD Polska uzyskała 4,8 punktu, a skłonność do polecania jej usług wyniosła 97%.

Ranking najlepszych dostawców powstał na podstawie ocen zebranych przy pomocy formularza Zaufanych Opinii na portalu Ceneo.pl. Program ten bada wiarygodność i jakość polskich e-sklepów opierając się na internetowych ankietach wypełnianych przez klientów, którzy dokonali zakupów w sklepie internetowym. Konsumenci oceniają nie tylko zakupiony produkt, ale również każdy aspekt dostarczenia przesyłki: szybkość dowozu, stan paczki, elastyczne podejście kuriera do czasu i miejsca odbioru przesyłki, kontakt z kurierem, opcję sprawdzenia statusu przesyłki oraz możliwość realizacji różnych form płatności w przypadku odbioru za pobraniem (karta płatnicza, gotówka).

– Bardzo nas cieszy wygrana w rankingu Ceneo.pl, ponieważ ten wynik zależy wyłącznie  od ocen najbardziej wymagającego jury, czyli konsumentów – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

– Przywiązujemy dużą wagę do jakości naszych usług. DPD Polska doręcza ponad 100 mln przesyłek rocznie, a naszym celem jest, aby każda z nich została dostarczona na czas i w idealnym stanie. Takie sukcesy, jak pierwsze miejsce w rankingu Ceneo, pozwalają nam myśleć o sobie jako o dostawcy pierwszego wyboru. Nie bez znaczenia dla tej oceny jest bezpośredni kontakt odbiorcy z kurierem, możliwość zapłacenia za pobranie kartą czy BLIKiem, a także gęsta sieć punktów nadania i odbioru Pickup  – dodaje Rafał Nawłoka.

Ceneo.pl to najpopularniejsza porównywarka cen i ofert w Polsce, a także drugi co do wielkości serwis zakupowy w Polsce. Co miesiąc serwis odwiedza ponad 11 mln internautów. Ceneo.pl to także największa polska baza opinii o sklepach i produktach.