Wystartowała druga odsłona międzynarodowej kampanii DPDgroup, będąca kontynuacją ubiegłorocznej, realizowanej pod hasłem „Prawa dostawy” #LawsOfDelivery. Na kampanię promującą usługi DPD składa się kilka krótkich, humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online i będący uczestnikami zabawnych sytuacji podczas doręczeń. Celem kampanii DPDgroup jest dotarcie do 80 milionów e-nabywców w 22 krajach i uświadomienie konsumentom, że w każdej sytuacji DPD ma odpowiedź na ich potrzeby.
Kampania będzie prowadzona w mediach cyfrowych w kilkunastu krajach Europy. DPD Polska zdecydowała się dodatkowo na uzupełnienie kampanii poprzez lokalne działania promocyjne, mające  na celu wsparcie sprzedaży paczek krajowych online.

Spoty będzie można obejrzeć na specjalnej stronie internetowej oraz na kanale YouTube DPD Polska.

O doborze narzędzi promocyjnych zadecydowały wnioski z badania Barometr e-shopper 2018, z których wynika, że tempo wzrostu przesyłek B2C zwiększyło o 16% r/r, a aż 72% e-nabywców już podczas dokonywania zakupów chce wiedzieć, która firma doręczy ich przesyłkę.

Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania komunikacyjna została dostosowana do  indywidualnych uwarunkowań w każdym kraju, uwzględniając lokalną markę, język i plan medialny.

W 2019 r. DPDgroup bierze udział w wielu istotnych wydarzeniach branży detalicznej oraz e-commerce, w tym w World Retail Congress, który od 2007 r. jest ważną konferencją skierowaną do liderów branży z całego świata.

DPDgroup bierze również udział w konferencji Deliver, będącej największym europejskim wydarzeniem w branży logistycznej i e-commerce. W jej trakcie uczestnicy mają możliwość zbudowania relacji handlowych oraz omówienia najnowszych trendów w logistyce zakupów internetowych. W tym roku Deliver odbędzie się w Lizbonie w dniach 5-6 czerwca. W Polsce DPD jest partnerem najważniejszej imprezy targowej dla e-commerce – Targów e-handlu.

Już po raz trzeci DPDgroup bierze udział w wydarzeniu Viva Technology, łączącym startupy z dojrzałymi firmami. Konferencja poświęcona jest znaczeniu technologii w transformacji biznesu i społeczności. W tym roku największe talenty w zakresie technologii i cyfryzacji spotkają się w Paryżu w dniach 16 – 18 maja. W targach bierze udział polski startup Fixbox – zwycięzca polskiej edycji DPD Startup Contest – konkursu dla innowatorów.

Swoje prezentacje na terenie stoiska LaPoste wygłosi pięć startupów wybranych przez dział innowacji DPDgroup: Citibox, Fixbox, Lougage, Map Box i World is a Village.
– Z przyjemnością przedstawiamy pięć wspaniałych startupów, które w partnerstwie z DPDgroup mogą ułatwić życie swoim klientom. Wybraliśmy firmy, które mają największy wpływ na działalność kurierską w ważnych obszarach geograficznych, min. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce i Francji – wyjaśnia Olaf Klargaard, Dyrektor ds. Innowacji, DPDgroup.