Dr. Martens stworzył nową platformę omni-commerce. Powstała ona we współpracy z firmą Sceneric, specjalizującą się w e-commerce. Dzięki oprogramowaniu Hybris na stronie internetowej zaimplementowano różne wersje językowe i waluty, tak że Dr. Martens może prowadzić strategię sprzedaży online na rynkach międzynarodowych – informuje evigo.pl.

Dzięki sprawnemu zarządzaniu danymi, firma może przystosować swoją strategię handlową i komunikację marki do specyfiki poszczególnych rynków. W efekcie powstają stworzone specjalnie pod kątem poszczególnych krajów katalogi z odpowiednimi dla lokalnego rynku rozmiarami butów i ofercie produktowej. Nowa platforma Dr. Martens wyposażona jest również w system do zarządzania stanami magazynowymi, który pozwala sprawdzać dostępność produktu. Platforma jest zintegrowana z systemami płatności PayPal i CyberSource.

Najpierw ruszył sklep na rynku amerykańskim, następnie na brytyjskim i francuskim, a także strona mobilna.