Już 27 marca w Warszawie (Ufficio Primo) odbędzie się druga edycja konferencji Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem wydarzenia jest polskie przedstawicielstwo IABC – International Association
of Business Communicators, jednej z największych na świecie organizacji zrzeszającej liderów, praktyków i ekspertów ds. komunikacji w biznesie. Podczas konferencji zaproszeni eksperci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w pozyskiwaniu klientów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, a także budowaniu marki.
Podczas konferencji zostaną omówione najnowsze trendy związane z komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną oraz jakością obsługi klienta – czyli to, co ma znaczący wpływ na rozwój biznesu. Wśród prelegentów znajdą się uznani doradcy, trenerzy oraz praktycy, w tym: Nina Kowalewska-Motlik/Superbrands, Grzegorz Turniak/BNI Polska czy Urszula Martyl/Linkedin.
IABC Poland to polskie przedstawicielstwo globalnej organizacji non-profit: The International Association of Business Communicators (IABC). IABC zrzesza ponad 16,000 ekspertów z 80 krajów. Dzięki programom akredytacyjnym, warsztatom, badaniom oraz cyklicznym konferencjom w zakresie komunikacji w biznesie organizacja od lat poszerza bazę wiedzy z tej dziedziny.