Kolejna edycja najważniejszego konkursu branży POSM w Europie i tym razem zakończyła się dla firmy Willson & Brown sukcesem. Międzynarodowe jury przyznało trzy nagrody: dwie złote statuetki i jedną srebrną.

POPAI GOLD zdobyła końcówka regału M&M’s. Display nawiązuje do kolorowego i pełnego zabawy świata marki, poprzez znaną postać ludzika M&M’s i ruchome LED-y. Rozpoznawalne elementy key-visuala, oddają lekką i pełną humoru atmosferę, a podświetlenie nadaje ekspozycji dynamizmu, przyciągając uwagę kupujących.

Kolejną, złotą statuetkę jury przyznało wyjątkowo oryginalnej wyspie Johnnie Walker-Bushmills. Spektakularny, silnie angażujący, wydobywa charakter dwóch najważniejszych marek whisky z portfolio Diageo Polska. Pikowana skóra, fotel klubowy i ciemna kolorystyka z jednej strony, surowy wystrój z drugiej; powolne delektowanie się smakiem i aromatem, oraz zabawa w stylu rock & rolla – a dwie grupy łączy jedno: satysfakcja.

Trzecią nagrodę, POPAI Silver, nagrodzono szafę kosmetyczną Astor. Wysokiej jakości display w sposób uporządkowany  i estetyczny prezentuje produkty. Transparentny plexiglas i różowe akcenty subtelnie, ale skutecznie wydobywają charakter marki, a metalowa konstrukcja zapewnia długą żywotność ekspozycji. Szczególną zaletą jest modułowa segmentacja produktów, która pozwala na łatwą aktualizację i szybkie uzupełnianie zatowarowania.