Głównym założeniem dla Fast White Cat przy projektowaniu nowego sklepu internetowego Bialcon było oddanie pewnego dualizmu produktów tej firmy, która kieruje swoje ubrania raczej dla kobiet +35 (marka Bialcon), ale także i dla młodszych osób (marka Rabarbar). Logika działania sklepu internetowego idealnie oddaje tutaj założenia znane z tradycyjnego kanału sprzedaży – mamy więc jeden sklep, podzielony jednak na strefy osobne dla każdej marki, odróżniające się asortymentem jak i grafiką, ale jednak połączone razem i wzajemnie się promujące.
Wszystko to pozwala skuteczniej targetować kampanie reklamowe, segmentować potencjalnych klientów i mocno zwiększa efektywność marketingu. Wyzwaniem dla Fast White Cat była również organizacja całego Call Center i przeszkolenie konsultantów tak aby obsługiwali stylistycznie tak zróżnicowanych klientów. Dopełnieniem całego produktu jest pełna integracja od strony logistycznej, bieżąca obsługa sklepu i zamówień oraz powiązanie całości z system księgowym generującym niezbędne dokumenty.