Według ekspertów spółki Arvato Polska, rok 2013 będzie kolejnym okresem szybkiego rozwoju i profesjonalizacji branży e-handlu w Polsce. Sklepy internetowe, które przechodzą z fazy start-upu do pełnej dojrzałości, czeka wiele wyzwań w związku z zaostrzającą się konkurencją. Firmy będą intensywnie rozwijały procesy obsługi klienta, poszerzając swoje usługi o nowe funkcjonalności. Na popularności zyska też pełen outsourcing procesów operacyjnych – One Stop E-commerce.

Trendy e-commerce w Polsce:

•             Personalizacja obsługi klienta,

•             Specjalizacja sklepów internetowych,

•             Wzrost złożoności biznesu on-line,

•             Rosnąca konkurencja,

•             Konieczność obsługi wielu modeli logistycznych,

•             Zmiany prawne na polskim rynku e-commerce,

•             Rozwój usług kompleksowego outsourcingu procesów e-commerce – One Stop E-commerce,

•             Wzrost popularności m-commerce.