Serwis Kwit.pl, który do tej pory był przede wszystkim miejscem do porównywania cen e-koszyków spożywczych przechodzi metamorfozę.
Nowa odsłona Kwit.pl pozwoli użytkownikom nie tylko na dotychczasowe monitorowanie cen produktów i śledzenie ofert e-marketów, ale także na otwieranie własnych sklepów spożywczych online. Klienci chcący skorzystać z tej ostatniej opcji otrzymają pełen pakiet narzędzi do prowadzenia własnego sklepu spożywczego w sieci – od zdjęć i opisów produktów, przez hosting, innowacyjny system zamówień, aż po usprawnioną komunikację z konsumentem w postaci opcji subskrypcji oraz newsletter. Co więcej dzięki zintegrowanemu systemowi konsumenci będą mogli odebrać swoje zakupy osobiście albo wybrać opcję bezpośredniego dostarczenia prosto do domu. Właściciele sklepów stacjonarnych otrzymają także specjalne urządzenie służące do automatycznego odbierania zamówień pochodzących z Internetu.
Ponadto poza niezbędnymi narzędziami służącymi do otwarcia e-sklepu sprzedawcy otrzymają w zależności od wybranego pakietu zestaw materiałów reklamowych. Promocja obejmie zarówno działania offline w postaci chociażby dodatków do sklepów stacjonarnych, jak i działania online tj. SEO, czy też reklamy AdWords.
W nowej odsłonie Kwit.pl zmianie uległ także sam design platformy. Stale poszerzana jest także baza asortymentu, która na chwilę obecną liczy prawie 120 000 produktów. Przypominamy, iż na stronie Kwit.pl można robić zakupy między innymi w takich e-marketach, jak: DoDomku, BdSklep, MarketBio, czy też Tadex24, a od teraz każdy będzie mógł dołączyć do tej listy, nawet gdy nie ma swojego sklepu spożywczego online.