Interaktywne lustro cyfrowe to innowacyjny produkt wspierający prezentację oferty i sprzedaż w sklepach odzieżowych dostępny w ofercie firmy Norco.

Lustro jest nowoczesnym narzędziem do interaktywnej komunikacji z klientami łącząc w sobie cechy i funkcje tradycyjnej oraz wirtualnej przymierzalni. Rozwiązanie daje wiele możliwości zarówno klientom sklepów, jak i ich właścicielom. Umożliwia wirtualne przymierzanie odzieży, robienie zdjęć, tworzenie plików wideo, a następnie udostępnianie ich na Facebooku i YouTube oraz przesyłanie za pomocą poczty e-mail. Właścicielom sklepów pozwala na efektywną komunikację z klientami.

Pod względem designu, jak i rozwoju aplikacji, lustro jest dostosowywane do indywidualnych potrzeb właścicieli sklepów. Elastyczne, dedykowane rozwiązania dają możliwość wybrania jedynego w swoim rodzaju produktu, które będzie w pełni dopasowane do potrzeb punktu sprzedaży. Lustro składa się z 42 calowego ekranu oraz kamery HD, dzięki której można połączyć się z interaktywnym światem. Przyjazny dla użytkownika interfejs sprawia, że lustro jest szybkie i intuicyjne w obsłudze, dzięki czemu jego użytkowanie może być porównywane do sesji zdjęciowej w studio fotograficznym.

Interaktywne lustro  będzie prezentowane podczas Retail Design Conference & Expo 2012.