MarketingUsługi E-mailing i SMS-ing w ofercie Multikino Media Leave a comment 20 lutego 2014 Udostępnij Zgłoś błąd 584 Views Broker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie. Spółka Multikino Media od marca 2014 roku będzie oferowała swoim klientom możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza posiada ponad 1 milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby klientów może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym baza jest na bieżąco aktualizowana. Ponadto w nowej ofercie znalazł się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa również SMS-owa może być targetowana w tym pod kątem wyboru operatora komórkowego. Men’s Wearhouse uruchamia dostawę do Polski Hiszpańska grupa gastronomiczna wchodzi do Polski Leave a Reply Cancel ReplyMusisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.