Broker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.

Spółka Multikino Media od marca 2014 roku będzie oferowała swoim klientom możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza posiada ponad 1 milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby klientów może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym baza jest na bieżąco aktualizowana.

Ponadto w nowej ofercie znalazł się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa również SMS-owa może być targetowana w tym pod kątem wyboru operatora komórkowego.