MyRendi – międzynarodowa platforma internetowa umożliwia zamawianie sprzątania.

Sprzątanie można zamówić z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Wystarczy, że klient wejdzie na stronę MyRendi.pl na komputerze lub urządzeniu mobilnym i zamówi usługę. Po wpisaniu kodu pocztowego, zamawiający wybiera pakiet podstawowego sprzątania w zależności od wielkości mieszkania oraz wachlarz dodatkowych usług – jak np. mycie lodówki, albo piekarnika. Każda z nich jest dokładnie opisana i wyceniona, tak aby zamawiający wiedział czego może się spodziewać po jednej dozie prasowania lub prania. W razie pytań, klienci mogą zwrócić się do jednego z pracowników MyRendi w Polsce poprzez chat internetowy.

Za usługę sprzątania klienci mogą zapłacić bezpiecznie i szybko online – za pomocą karty kredytowej bądź przelewu PayU. Na każde zamówienie zostaje wystawiony rachunek lub faktura VAT, w zależności od preferencji. Po wykonaniu usługi, zamawiający jest proszony o wystawienie oceny w pięciostopniowej skali. Jeżeli jest ona na poziomie cztery lub niższym, z klientem skontaktuje się pracownik MyRendi w celu poznania uwag, żeby w przyszłości klient był jak najbardziej zadowolony. System oceniania, pozwala też na weryfikację pracy osób sprzątających i dbanie o najwyższą jakość usług dostarczanych za pomocą platformy.

– Sprzątanie nie należy do najprzyjemniejszych aktywności. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego chcemy wyręczyć Polaków i zapewnić im szybkie i łatwe, a jednocześnie dokładne sprzątanie mieszkania – mówi Marcin Nesterowicz, country manager MyRendi. I dodaje: – Obecnie z naszych usług mogą korzystać mieszkańcy Warszawy, ale wkrótce udostępnimy swoje usługi w innych miastach Polski.

Docelowo platforma MyRendi planuje obsługiwać około 7,5 mln gospodarstw domowych w Europie Środkowo-wschodniej. Polski rynek usług sprzątających jest jednym z największych w Europie i co roku rośnie o ok. 20 proc. Jego wartość szacowana jest obecnie na około 2 mld euro.