SAP/ Hybris Software, globalny dostawca zintegrowanych platform dla e-commerce, oraz e-point, specjalizujący się w tworzeniu wielokanałowych rozwiązań sprzedażowych, podpisali porozumienie o współpracy.

Współpraca otwiera e-point dostęp m.in. do wiodących i sprawdzonych technologii, na których firma zamierza oprzeć swoją strategię rozwoju na najbliższe lata. Platforma Hybris idealnie wpisuje się w obszar posiadanej przez e-point wiedzy technologicznej, jak i kompetencje projektowe w zakresie tworzenia złożonych systemów informatycznych. SAP Hybris to idealne rozwiązanie dla wielonarodowych platform e-commerce, sprzedaży bezpośredniej i MLM oraz dla  systemów omnichannel w sektorze finansowym.

W ostatnich latach doszło do cichej, cyfrowej rewolucji, która nieodwracalnie zmieniła ścieżkę zakupową. Klient może przetestować i nabyć produkt poprzez dziesiątki różnych kanałów. Firmy, które najlepiej zrozumieją przebieg procesów zakupowych i stworzą model biznesowy oparty na właściwym rozwiązaniu technologicznym – wygrają.

Firma Hybris Software, należąca do SAP, jest obecna na rynku od 1997 roku. Oferuje wysokiej jakości narzędzia do zarządzania danymi klientów, procesami komercyjnymi i portfolio produktów, pozwalające na objęcie tym samym rozwiązaniem wielu kanałów (sklepy, call center, aplikacje przeglądarkowe i mobilne, BTL).

e-point SA od blisko 19 lat tworzy  nowatorskie systemy internetowe „szyte na miarę” dla największych międzynarodowych korporacji. Dzięki dobremu know-how z rozwiązań firmy korzystają m.in. Grupa ING, Amway, Raiffeisen Polbank, Lion’s Bank, PZU, Aviva, Aegon.