KrakVet sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzięki temu Zoofast –marka KrakVetu, jest obecna już w 15 krajach.
– W ciągu 8 lat istnienia firmy KrakVet wartość rocznej sprzedaży wzrosła blisko 50-krotnie i w 2014 wyniesie ok 140 mln złotych, z czego blisko 50 proc. generowane jest przez sprzedaż za granicą pod marką Zoofast. Uruchomiliśmy działalność w Hiszpanii oraz we Włoszech, a w najbliższym roku chcemy także rozpocząć działalność w Danii, Szwecji i Grecji – komentuje Marek Batko, Prezes KrakVet.
Z krakowskiego centrum logistycznego spółka realizuje średnio 50 tys. zamówień miesięcznie dla ponad 350 tys. klientów w całej Europie. Oprócz ekspansji na inne rynki, rozwija się także pod kątem produktowym, nie skupia się tylko i wyłącznie na dystrybucji. Powstała własna marka produktów zoologicznych. Największą popularnością cieszą się silikonowe i bentonitowe żwirki dla zwierząt, a także legowiska i przysmaki dla psów.