W tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała dla konsumentów coś specjalnego. Zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi. W filmie wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka. Premiera spotu przewidziana jest na 6 grudnia 2019 roku na YouTube oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego.
Śnieżyca przeszła przez miasto, a na sklepowych półkach wieje pustkami. W tym czasie Elfy Pepsi przygotowują się do świętowania Gwiazdki po swojemu. Kto odwiedzi Elfy same w domu pełnym Pepsi? Czy uda mu się zdobyć choć jedną puszkę ulubionego napoju? Smaczki zostały poukrywane w szczegółach.
Film „Elfy same w domu” stworzyła agencja Artegence, wyprodukowała Papaya Films, a reżyserem produkcji jest Daniel Jaroszek. Film jest częścią świątecznej kampanii Pepsi „Dla tych, którzy świętują po swojemu”. Marka zachęca do świętowania Gwiazdki tak, jak lubimy najbardziej – po swojemu, we własny, indywidualny sposób. Dlatego też kampanii towarzyszą świąteczne opakowania produktu z limitowanej edycji z hasłami nawiązującymi do indywidualnych tradycji i sposobów świętowania, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Kampania ma wymiar 360˚. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada Media Direction.