Empik.com, jeden z największych oraz najstarszych polskich sklepów internetowych, obchodzi w tym roku 16. rocznicę swojego powstania. Z okazji jubileuszu serwis zaprezentował się klientom w odświeżonej odsłonie.

Empik.com zaprezentował się klientom w nowej, odświeżonej odsłonie. Wprowadzone zamiany ułatwiły proces zakupowy, a serwis stał się bardziej przejrzysty i intuicyjny. Po relaunchu belka z wyszukiwarką i zawartością koszyka widoczna jest dla użytkownika przez cały czas w tym podczas przewijania strony, a dodawanie produktów do koszyka jest możliwe z każdego miejsca gdzie ten produkt jest prezentowany. Lepiej wyeksponowane zostały również informacje kluczowe dla klienta.

„Podstawą sukcesu empik.com jest stałe doskonalenie oferty oraz standardów obsługi klienta. Klienci doceniają wysoki poziom bezpieczeństwa, pewność i wygodę zakupów w empik.com. Dlatego obok tradycyjnego asortymentu bardzo szybko rośnie także sprzedaż nowych kategorii takich jak perfumy i kosmetyki, zabawki, elektronika i AGD, wyposażenie wnętrz, czy odzież i sprzęt sportowy. Cieszymy się przede wszystkim z tego, że e-konsumenci także chętnie polecają empik.com jako miejsce zakupów oraz dzielą się swoimi doświadczeniami. W głosowaniu w ramach konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” docenili empik.com przyznając pierwszą nagrodę w Kategorii Najlepsza Obsługa Klienta.” – mówi Dariusz Balcer, dyrektor działu marketingu interaktywnego empik.com

Początki działalności empik.com sięgają lat 90. ubiegłego wieku. Równolegle do powstania e-sklepu, za granicą działalność rozpoczynały rewolucyjne firmy zmieniające kształt Internetu. Stworzony w 1998 roku empik.com wpisywał się w światowy boom internetowy. To właśnie empik.com jako jeden z pionierów branży tworzył zręby polskiego rynku e-commerce. E-sklep szybko zdobył pozycję lidera branży i nieprzerwanie, od ponad półtorej dekady, utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych i najczęściej rekomendowanych e-sklepów w Polsce, z deklarowaną znajomością marki wśród internautów na poziomie 88% (badanie AC Nielsen Polska na zlecenie E-commerce Services).